Veelgestelde vragen


Het ontwerpen

Bestelling & Betaling

Verzending & Levering

Retourneren & Service


HET ONTWERPEN


Mijn type toestel staat er niet bij, wat moet ik doen?

Het kan zijn dat jouw type telefoon nog niet wordt aangeboden. Je kan dan een aanvraag indienen via de aanvraagpagina. Je wordt op de hoogte gesteld wanneer jouw type case wordt aangeboden.

Heb ik een goede foto?

Voor een optimaal resultaat gebruik je een grote foto met een hoge resolutie. Hoe hoger de resolutie, des te mooier het resultaat. Met programma’s als Photoshop of de gratis tool Pixlr kun je een afbeelding aanpassen. Voor het uploaden kun je JPG, PNG of GIF afbeeldingen gebruiken.

Mijn afbeelding wordt niet geüpload.

Als jouw afbeelding niet wordt geüpload betekent het dat de afbeelding te groot of te klein is. Je kunt dit zelf aanpassen. Als dit niet lukt kun je de afbeelding e-mailen naar klantenservice @ ontwerpeencase.nl onder vermelding van de gewenste telefooncase.

Wanneer ik een afbeelding upload voor de houten case, krijg ik zwarte vlakken te zien.

Als je zwarte vlakken krijgt te zien, is de gehele afbeelding mogelijk in kleur. Gebruik een zwart-wit afbeelding/logo voor het beste resultaat. Als er kleur in een logo zit, wordt dit omgezet naar zwart. Het zwarte gedeelte zal worden gegraveerd.

De afbeelding die ik wil gebruiken heeft niet het juiste formaat.

Als het formaat van de foto niet overeen komt met het formaat van de case kun je dit corrigeren door een kader om te afbeelding te plaatsen.

Kan ik ook andere producten ontwerpen?

Jazeker, zo hebben wij een partnership met USBstick Producent voor het bedrukken van usb sticks.

Uw design op andere producten? Neem dan contact met ons op.


BESTELLING & BETALING


De methode waarop ik wil betalen wordt niet aangeboden.

Op dit moment worden de volgende betaalmethodes geaccepteerd: iDeal, Paypal, Bankoverschrijving, Visa, Mastercard, SofortBanking en BanContact/MisterCash. Andere betaalmethodes worden niet ondersteund.

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling gekregen, is deze aangekomen?

Zodra de betaling voldaan is krijg je een bevestiging van de bestelling. Mogelijk is de bevestigingsmail in de spam box gekomen. Zit de bevestigingsmail ook niet in de spam box, dan verzoeken wij je contact op te nemen via onze contactpagina.

Hoe wissel ik een kortingscode in?

In het bestelproces kunt u de couponcode invoeren in het veld: couponcode. Dit veld is te vinden bij stap 2: bestellen.


VERZENDING & LEVERING


Levering van de bestelling in Nederland

Als je op werkdagen bestelt en direct betaalt met iDeal of PayPal, ontvang je de bestelling de binnen 2-3 werkdagen in huis. Mits er geen vertragingen zijn bij de post. De verwerking van een bankoverschrijving kan langer duren, hierdoor kan het zijn dat de bestelling later verwerkt wordt. Bestellingen die in het weekend zijn geplaatst, worden op maandag verwerkt.

Levering van de bestelling in België

Voor verzendingen naar België dient er rekening te worden houden met een levertijd van 3-4 werkdagen, indien de bestelling op werkdagen voor 17:00 uur is besteld en direct wordt betaald met PayPal of Mistercash. De verwerking van een bankoverschrijving kan langer duren, hierdoor kan het zijn dat de bestelling later verwerkt wordt.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt de status van de bestelling volgen door het bestelnummer en postcode in te voeren op de statuspagina

Wat zijn de verzendkosten?

Er worden geen verzendkosten gerekend voor bestellingen binnen Nederland en België.

De status geeft aan dat mijn bestelling verzonden is maar na 2 dagen is de bestelling nog niet geleverd.

Mogelijk is iets fout gegaan bij de verzending. Wij verzoeken je contact op te nemen via onze contactpagina. Dan zal er verdere informatie gegeven worden.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om de bestelling te annuleren of wijzigen. Zodra de betaling voldaan is wordt de bestelling in behandeling genomen. Mocht je een verkeerd adres ingevuld hebben, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, wij doen ons best om de wijziging te maken.

Moet ik thuis zijn bij de bezorging?

Onze bestellingen worden verzonden door PostNL middels brievenbuspost. De bestellingen worden bezorgd in een speciale verpakking waardoor de bestelling door de brievenbus past. Je hoeft dus niet thuis te zijn op het moment van bezorging.

RETOURNEREN & SERVICE


Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Het is niet mogelijk om een bestelling terug te sturen omdat het om een gepersonaliseerd product gaat, tenzij er sprake is van een productiefout.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?

Wanneer een bestelling beschadigd is aangekomen vragen we je een foto te sturen naar onze klantenservice via de contactpagina, onder vermelding van het ordernummer.

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat kan ik doen?

Dat is vervelend om te horen. Wij willen je vriendelijk vragen de klacht via de contactpagina aan ons door te geven. Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Krijg ik garantie op mijn bestelling?

Wanneer de case niet functioneert kun je aanspraak maken op garantie. Er wordt geen garantie gegeven op krassen of scheuren die ontstaan door normaal gebruik.

Als er andere problemen of vragen zijn kun je altijd mailen naar klantenservice @ ontwerpeencase.nl

Over ons

Wij vinden dat telefoonhoesjes een stuk persoonlijker en unieker kunnen. Het opfleuren van de smartphone door middel van gepersonaliseerde cases met foto’s en teksten is waar Ontwerpeencase naar streeft. Om zo het alledaagse leven persoonlijker te maken. Nieuwsgierig naar het bedrijf achter de cases?

Lees meer »

Klantenservice

Heb je vragen? Bekijk de veel voorkomende vragen pagina voor een direct antwoord.
Of neem contact op met onze klantenservice.

Contact
Volg ons!

Mis geen kortingen en acties. Volg ons op alle kanalen!

© 2011-2016 All rights reserved | Ontwerpeencase BV | Kabelweg 43 | 1014 BA Amsterdam | Netherlands

Desktop versie | Mobiele versie